Συμμετοχή στο Χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό της Σόφης!

Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

άγιος βασίλης πλεκτός με βελονάκι

Σας παρουσιάζω τη συμμετοχή μου στο Χριστουγεννιάτικο Διαγωνισμό της φίλης μου της Σόφης, από το όμορφο blog, "Όσα φέρνει ο νους".

Όπως βλέπετε είναι ένας Άι Βασίλης, πλεκτός με βελονάκι. Τον γέμισα με γέμιση μαξιλαριού και είναι αφράτος σαν παιδικό αρκουδάκι.
Επειδή σήμερα είναι η τελευταία μέρα του διαγωνισμού, δεν πρόλαβα να του προσθέσω πολλά μπιχλιμπίδια!
Σε επόμενη ανάρτηση, θα σας δώσω και οδηγίες βήμα-βήμα για να τον φτιάξετε μόνοι σας!
Καλή μας επιτυχία στο διαγωνισμό! Προλαβαίνετε να λάβετε μέρος μέχρι το βράδυ, με τις χριστουγεννιάτικες κατασκευές σας.


7 σχόλια:

  1. Καλή σου μέρα , Λίνα μου !!!!!! Πολύ γλυκούλης ο Αγιος Βασίλης σου !!!!!
    Φιλάκια !!!!!!
    Νίκη
    (Ένα mail που σου έστειλα το πήρες ή να σε ξαναρωτήσω ???????)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου, καλημέρα και σ΄ευχαριστώ. Βλέπω ότι στο mail που μου έστειλες την Πέμπτη, σου απάντησα την Παρασκευή. Δεν έλαβες την απάντηση; Να στην ξαναστείλω;

      Διαγραφή
  2. Τί όμορφος που είναι!!!
    Μπράβο, βρε Λίνα!
    Καλή επιτυχία!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πω πω, είναι φοβερός!!!!!!!!!! Μπράβο, Λίνα!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ για την συμμετοχή σου! Είναι υπέροχοοοοος! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφος..καλή επιτυχία στο διαγωνισμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφος που είναι και καλοφτιαγμένος! Γεια σου Λινάκι ταλαντούχο!! Ξεκίνησα και γω το πλέξιμο με βελονάκι αλλά αυτές οι τρυπούλες που πατάμε με έχουν τρελάνει! Όλο ξήλωμα είμαι :(
    Μάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή