Συμμετοχή στο Χριστουγεννιάτικο Πανηγύρι του Stars and Icicles!

Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

χριστουγεννιάτικη έναστρη νύχτα με φεγγάρι

Με αυτές τις ψηφιακές μου χριστουγεννιάτικες δημιουργίες, συμμετέχω κι εγώ στο Χριστουγεννιάτικο Πανηγύρι που διοργανώνει το blog Stars and Icicles!
Πιστεύω ότι θα προλάβω να φτιάξω και κάτι ακόμα!
Περισσότερες ψηφιακές εικόνες από μένα, θα βρείτε στο blog μου-portfolio: "Lina's Creative Moments".
Θα ακολουθήσουν η συμμετοχή μου για το διαγωνισμό της Σόφης, από το "Όσα φέρνει ο νους" και η κάρτα για το Δελφινάκι!
Καλές γιορτές και να είστε πάντα αισιόδοξοι, ό,τι κι αν συμβεί!

χριστουγεννιάτικο δέντρο με φώτα photoshop
χριστουγεννιάτικο δώρο photoshop

χριστουγεννιάτικη μπάλα κόκκινη photoshop

χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια photoshop

gingerbread house photoshop

χριστουγεννιάτικες μπάλες με λαμπερό φόντο



13 σχόλια:

  1. Α, πολύ όμορφα τα γραφικά σου, κούκλα!
    Καλή επιτυχία να έχεις!
    Φιλιά πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειες...!
    Καλή επιτυχία στο λαμπερό πανηγύρι της Κάτιας!!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι τέλειαααααα!!!!!!!!! Thanks για το banneraki που μου έστειλες! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΛΙΝΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα...πολύ όμορφες όλες..καλή επιτυχία στο stars and icicles
    επίσης , η εικόνα που έκανες για το διαγωνισμό του όσα φέρνει ο νους μου άρεσε
    θα περιμένω με χαρά την κάρτα σου
    έλα μια βόλτα από το άλλο μου σπιτάκι να δεις και μια πρόσκληση/ιδεα αν ενδιαφέρεσε
    http://okosmostisgnosis.blogspot.com/2013/11/blog-post_27.html
    ευχαριστώ

    αα παρολίγο να το ξεχάσω...μου αρέσει πολύ ο γιορτινός στολισμός σου, η αρχική φωτο πάνω πάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λινα μου δεν ξερωω καθολου απο ψηφιακα , οι καρτες που βλεπω ειναι εντυπωσιακες μπραβο σου , ωραια συμμετοχη στο διαγωνισμο , καλο Σ/Κ και φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μοναδικες τελειες τι αλλο να πω σε ευχαριστω πολυ Λίνα μου θα τις μοιρασω σε δυο αναρτησεις φιλια και καλο μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ελανα το δεις
    http://starsandicicles.blogspot.gr/2013/12/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολύ όμορφες οι ψηφιακές καρτούλες σου. Καλή επιτυχία!!!
    Λινάκι θέλω βοήθεια γιατί κάτι έπαθε το blog μου και δεν μπορώ να απαντήσω στα σχόλια των αναγνωστών μου. Προσπαθώ να σου στείλω email αλλά δεν μπορώ να βρω το μαιλ σου. Αν μπορείς επικοινώνησε μαζί μου xriskat373@gmail.com για να με βοηθήσεις αν μπορείς...
    φιλάκια και ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφα όλα!!!
    Καλή επιτυχία στους διαγωνισμούς που λαμβάνετε μέρος!

    Καλώς σας βρήκα! (από τον onirokosmo!)
    Καλές γιορτές!

    υ.γ. θα ήθελα να σας ρωτήσω, στα σχόλια, καλή ώρα όπως αυτό, πως μπορούμε να κάνουμε κάποια γράμματα έντονα ή με πλάγια γραφή κ.λπ.;;
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή