Έναρξη της "Vintage Επίδειξης Μόδας"!

Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

Φίλες (και -γιατί όχι-φίλοι) bloggers, κηρύσσω επίσημα την έναρξη της Vintage "επίδειξης μόδας" της γειτονιάς μας!
Σκαρφαλώστε στο πατάρι, ψαχουλέψτε το μπαούλο της γιαγιάς και ανακαλύψτε vintage θησαυρούς μόδας, δηλαδή ρούχα ηλικίας από 20 ετών και άνω! Φωτογραφίστε τα, με μοντέλο ή χωρίς και μέχρι τις 30 Ιουνίου, μπορείτε να μου στέλνετε τις συμμετοχές σας με τους εξής τρόπους:
1) με σύνδεσμο σε σχόλιο κάτω από αυτή την ανάρτηση, όσοι έχετε blog και
2) με email στο nikolettta_p@yahoo.gr όσοι δεν έχετε blog, αλλά θέλετε να μοιραστείτε τους θησαυρούς σας!
Όσοι θέλετε, μπορείτε να βάλετε στο blog σας τη διπλανή εικόνα, για να διαδώσετε το μικρό μας happening!

Όσοι έχετε παλιές φωτογραφίες με τα ρούχα φορεμένα στην εποχή τους, θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να τις στείλετε και αυτές!
Θα δημοσιεύσω τις φωτογραφίες σας σε νέα ανάρτηση. Αν θέλετε, για να με διευκολύνετε, γράψτε μια σύντομη περιγραφή σε λεζάντα, κάτω από τις φωτογραφίες σας, ώστε να τη μεταφέρω αυτούσια κι από 'δω.
Επιπλέον, θα ήθελα την άδειά σας να επεξεργαστώ αν χρειαστεί τις εικόνες σας, κυρίως για οικονομία χώρου, τοποθετώντας τις σε ένα "κολάζ", παρόμοιο με το δικό μου παρακάτω. Δηλαδή στην ουσία θα ενώσω όλες τις φωτογραφίες της κάθε συμμετοχής σε μία. 

Κάνω λοιπόν την αρχή, με δύο πολύ παλιά ρούχα, περίπου 60 ετών το καθένα.

 Αυτό το πανέμορφο σιθρού πουκαμισάκι με τα ολοστρόγγυλα μαύρα κουμπάκια και τα διακριτικά φρου-φρου ανήκε στην αδερφή της γιαγιάς μου. Πέρασε ύστερα στη μαμά μου, και τώρα πια το φοράω με περισσή προσοχή κι εγώ. Θυμάμαι που όταν ήμουν μικρή το ζήλευα και ανυπομονούσα να μεγαλώσω για να το φοράω!
Και αυτό είναι το μπροκάρ φόρεμα που φορούσε η γιαγιά μου στους αρραβώνες της. Έχω κάνει και ένα κοντινό στο ύφασμα, γιατί η πανοραμική φωτογραφία δεν μου αρέσει καθόλου! Θα προσπαθήσω να το φωτογραφίσω φορεμένο, ή ακόμα καλύτερα να βρω μια φωτογραφία από τους αρραβώνες για να το δείτε και στα νιάτα του.



Αυτά ήταν για ζέσταμα και φυσικά για να σας δώσω το έναυσμα! Θα επανέλθω με περισσότερα παλιά κομμάτια, αλλά πάνω απ' όλα περιμένω με χαρά τα δικά σας!
Φιλάκια!



53 σχόλια:

  1. πάρα πολύ καλή ιδέα....θα επανέλθω με κανα κομάτι θα το ψάξω στα αζήτητα της ντουλάπας.....να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περίμενα πώς και πώς το έναυσμά σου για να ξεκινήσω τις ανασκαφές... Και τα δύο κομμάτια που παρουσιάζεις είναι πολύ όμορφα... Φιλιά πολλά, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φοβερή η ιδέα σου... κρίμα που δεν θα μπορέσω να συμμετάσχω..
    η ντουλάπα της γιαγιάς μου.. μου πέφτει λίγο μακριά..χαχα..
    βρίσκεται στην Ιταλία.. αλλά δεν πειράζει..
    θα βλέπω τα δικά σας και θα το απολαμβάνω..

    Σου έυχομαι ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο γλυκειά μου...
    Σε φιλώ γλυκά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Μarsia μου, δεν πειράζει! Χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Σνιφ και κλαψ!Δεν έχω τίποτα να δείξω...
    Καλό βράδυ κ φιλί κτμτρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα; Δεν πειράζει Κυριακή μου! Ελπίζω να απολαύσεις με χαρά τα υπόλοιπα! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Πάρα πολύ μου αρέσει η ιδέα σου...κρίμα που κάποτε σε μια ανακαίνιση του πατρικού μου χάθηκε ένα ολόκληρο μπαούλο με ρούχα που είχε η μάνα μου φυλαγμένα και τα φορούσε πολύ πριν γεννηθώ..ξέρεις εκείνα τα φορέματα και τις φούστες με τα φουρό που βλέπουμε στις παλιές ελληνικές ταινίες, και άλλα πράγματα της δεκαετίας του 50...είχαμε στενοχωρηθεί όλοι τότε..όταν ήμουν μικρή μου άρεσε να ανοίγω εκείνο το μπαούλο και να παίζω...
    Θα κοιτάξω να βρω κάτι...για να δούμε, θα ανακαλύψω τίποτα?
    Αν και μετά από τόσες μετακομίσεις και ξεκαθαρίσματα δύσκολο μου φαίνεται πια...
    Πάω να βάλω την εικόνα στο μπλογκ μου!
    Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Μαρία μου, πραγματικά πολύ κρίμα που χάθηκαν τέτοιοι θησαυροί! Αυτά τα φορέματα τα λατρεύω! Ελπίζω να βρεις κάτι! Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Λινάκι μου αποδέχομαι με χαρά την πρόσκληση , μου αρέσει και λίαν συντόμως θα έχεις νέα μου .Φιλιά , πάω να βάλω το μπανεράκι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ti omorfaaaaaaa kommatia kai ta 2!makari na eixa vintage rouxa wste na mporesw na summetexw!8a to psaxw omws..olo kai kati 8a vrw!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα κάτι θα βρεις! Μην ξεχνάς: 20 χρόνια πριν, ήταν και το 1993!

      Διαγραφή
  8. Πολύ καλή η ιδέα σου, Λίνα μου, και πολύ όμορφα τα δύο πρώτα σου κομμάτια!!
    Σίγουρα έχω κι εγώ κάτι να σας δείξω! Φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Μαριάννα μου! Περιμένω με χαρά να τα δω! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Τελεια ιδεα! Το φορεμα της γιαγιας ειναι καταπληκτικο. Τα ξερω αυτα τα υφασματα, ειναι απολυτως ερωτευσιμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ! Πράγματι είναι πολύ ωραίο, αλλά στη φωτό δε φαίνεται καλά!

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφη η ιδέα σου και ελπίζω να καταφέρω να βρω κάτι. Το μπροκάρ φόρεμα πρέπει να'ναι υπέροχο. Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σας έβαλα σε ευχάριστο τρέξιμο! Περιμένω! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραία η ιδέα σου Λίνα μου, θα ψαχουλέψω μήπως βρω κάτι και εγώ.Πάω να βάλω το μπανεράκι σου ,καλό Σ/Κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, σ' ευχαριστώ! Ελπίζω να βρεις και περιμένω! Καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  12. Ωραία ιδέα!! Η ντουλάπα μου στα σίγουρα δεν έχει κάτι τόσο παλιό! Με την πρώτη ευκαιρία θα πάω στο πατρικό μου!! Ίσως εκεί κάτι να βρω! :)) Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ! Καλές εξερευνήσεις! Περιμένω τα αποτελέσματα!

      Διαγραφή
  13. Τί όμορφη ιδέα!!!
    (Δεν ξέρω αν καταφέρω να βρω κάτι, αλλά μόνο και μόνο, για τον ενθουσιασμό που δημιούργησες μόλις τώρα, οφείλω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!)
    ;-)
    Φιλάκια!!!
    Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, πολύ χαίρομαι που σκορπίζω ενθουσιασμό! Κι εγώ σ' ευχαριστώ, ελπίζω να βρεις κάτι!

      Διαγραφή
  14. Πολύ καλή η ιδέα σου! Mάλλον θα βρω κάτι από τα πράγματα της μαμάς. Αξεσουάρ παίρνουν μέρος? Αν ναι...stand by. Πολλά φιλιά. Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστή παρατήρηση, Μαριάννα μου! Εννοείται πως και τα αξεσουάρ είναι απολύτως ευπρόσδεκτα! Επίδειξη χωρίς αξεσουάρ γίνεται; Περιμένω!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΕΓΙΝΑΝ ΤΩΡΑ!!!!!
    ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!!!
    ΕΧΘΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΤΗΝ ΝΥΦΙΚΗ ΡΟΜΠΑ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΜΟΥ, 60 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΒΑΛΕ!!!!
    ΤΗΝ ΕΨΑΧΝΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ !!!!
    ΘΑ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗ ΣΤΕΙΛΩ!!
    ΕΧΩ ΚΙ ΑΛΛΑ, ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΤΙΣ ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ!!!!
    ΠΑΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ!!!!!!

    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ, ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΤΟ ΝΟ 1;
    ΕΓΩ ΜΗ ΧΑΣΩ ΕΥΚΑΙΡΙΑ!!

    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου, χαίρομαι που σου άρεσαν! Ανυπομονώ για τη ρόμπα, ακούγεται υπέροχη!
      Σύνδεσμος είναι το link, η διεύθυνση url που οδηγεί στην ανάρτηση!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. πολυ ωραια κομματια και τα 2,ειδικα το φουστανι!!ανυπομονω για την συνεχεια της επιδειξης!!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου σ' ευχαριστώ! Ελπίζω να λάβεις κι εσύ μέρος! Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Όλο και κάτι θα βρω... Τα λέμε συντόμως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το σήμα δόθηκε και έβαλα το μπανεράκι στο μπλοκ μου... τώρα μένει να κάνω άνω - κάτω το πατρικό μου. Κάτι θα βρεθεί για να δείξω δεν μπορεί... αξεσουάρ είπαμε πιάνονται. Μωρουδίστικα ρούχα πιάνονται; νυφικά; έχω το νυφικό της μαμάς μου γιαυτο ρωτάω...
    φιλιά
    Το πουκαμισάκι μου άρεσε πάρα πολύ... διαχρονικό κομμάτι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι τελεια ιδεα!!!!

    Θα παρω μερος φυσικα !!!! Τα παλια ειναι η αδυναμια μας!!!!!

    Φιλακια τα λεμε συντομα με αναρτηση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλώς σε βρήκα ...μου αρέσει η ιδεα σου και θα ψαξω να βρώ κατι.. σιγουρα κατι παλιό θα υπαρχει .. αλλα οχι απο μαμα ή γιαγια αλλα απο μενα την ιδια..χι.χιχ. κοντευω να φτασω τον Μαθουσάλα... και μπλοκάρω κι όλας..χι.χιχ.. φιλια.. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ..!!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είδα το διαγωνισμό από το μπανεράκι που έβαλε στο μπλοκ της η Xris Kat και ομολογώ ότι ενθουσιάστηκα , σίγουρα το Σαββατοκύριακο θα ψάξω να βρω vintage αγαπημένα ρούχα, αξεσουάρ κτλ. και τη Δευτέρα θα κάνω ανάρτηση. Μπράβο Λίνα μου έφτιαξες την ημέρα , ήμουν πολύ κακόκεφη αυτές τις ημέρες, τώρα όμως έβαλες το μυαλό μου να σκεφτεί άλλα πράγματα, τέλεια...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ μου αρέσει η ιδέα!!Θα ανακατέψω τα μπαούλα της μάνας μου και σίγουρα θα βρω όλους τους κρυμμένους θησαυρούς της χι χι χι!!!Πάω να ανακοινώσω το διαγωνισμό σου στο μπλογκ μου και επανέρχομαι!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Λοιπόν έτοιμη! Βάλε με και μένα με κάτι πιο χιπικο...
    http://kerasopites.blogspot.gr/2013/05/firmoo-glasses.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Είμαι και εγώ έτοιμη για την επίδειξη και εύχομαι καλή επιτυχία σε όλες.
    Δεν κατάφερα να διαλέξω για αυτό και σου έχω 3 επιλογές, δες την ανάρτηση μου http://weddingschicandcheap.blogspot.gr/.
    Φιλάκια Σίσσυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Λίνα καλημέρα. Πέρνα απο το νεραιδομπλοκ να πάρεις αν θέλες τη συμμετοχή μου στην vintage επίδειξη. φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Χριστίνα! Πάω να την παραλάβω αμέσως! Φιλιά!

      Διαγραφή
  26. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΩΡΑΙΑ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ..ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/05/vintage.html
      η συμμετοχή μου

      Διαγραφή
    2. Σ' ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι για τη συμμετοχή σου!

      Διαγραφή
  28. Καλησπέρα Λίνα!!! Τα κατάφερα και εγώ να πάρω μέρος σε αυτή την όμορφη επίδειξη....... θα βρεις υλικό στην ανάρτηση http://podilatisa.blogspot.gr/2013/05/blog-post_28.html
    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Λίνα έχω κάνει ανάρτηση με τα δικά μου κομμάτια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολύ ωραία ιδέα !!Μόλις πριν από λίγο έβαλα το εικονίδιο σχετικα με το διαγωνισμο στο blog μου για να το μάθουν κι άλλοι !!!Κι εγώ ετσι το έμαθα.Είδα το εικονίδιο σε καποιο άλλο blog (δεν θυμαμαι ποιό) και έτσι ανακάλυψα και το blog σου !!
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Λίνα μου κατόρθωσα να αναρτήσω επιτέλους για τα διαγωνισμό, πέρνα να δείς και οτι σου αρέσει πάρε!!φιλιά πολλα Μαίρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ήρθα και εγω Λινα μου και εφερα το κατιτις μου σε φιλω πολυ πολυ


    http://katitimou.blogspot.gr/2013/06/blog-post_2756.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή