Ανοιξιάτικες κορνίζες πλεκτές με βελονάκι!

Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Μπορεί να βρέχει συνέχεια τις τελευταίες μέρες, αλλά εμείς δεν ξεγελιόμαστε τόσο εύκολα. Μυριζόμαστε την  Άνοιξη από χιλιόμετρα! 
Γι' αυτό κι εγώ αποφάσισα να συνεχίσω τις χρωματιστές δημιουργίες, με αυτές τις μικρές κορνιζούλες, φτιαγμένες -με τι άλλο;- με το αγαπημένο μου πλέον, βελονάκι!
Προς το παρόν τις τοποθέτησα επάνω σε ένα κουτί από παζλ για τη φωτογράφιση. Σύντομα όμως θα πολλαπλασιαστούν και θα πάρουν τη θέση τους στον τοίχο μου, αγκαλιάζοντας φωτογραφίες αγαπημένων μου προσώπων! Θα πάρετε μια γεύση και από αυτό, μόλις γίνει!
Το σχέδιο το είδα από το ξένο blog Lola Nova, που έχει και οδηγίες βήμα-βήμα με φωτογραφίες. Δεν είναι καθόλου δύσκολο. 
Με αυτή την ανοιξιάτικη δημιουργία, θα συμμετάσχω στην ιδέα που είχε το Δελφινάκι.

ΥΓ. Σήμερα εγκαινίασα το Λεξικό του Blogger, με τους βασικούς όρους και έννοιες του σπορ που λέγεται "blogging"! Για να το βρείτε, πατήστε το βιβλιαράκι στ' αριστερά σας. Δεν είναι πλήρες ακόμα, αλλά θα προσπαθήσω να το ανανεώνω συχνά. Ελπίζω να σας αρέσει!


25 σχόλια:

  1. Γλυκιά μου,χάκερ,ελπίζω να μη σε κερδίσει τόσο το βελονάκι που να χάσουμε και τις πολυτιμότατες οδηγίες σου...(χι χι χι)Περιμένω να δω φωτό όταν ολοκληρώσεις την ιδέα!Ανοιξιάτικη αύρα !Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λίνα το βιβλιαράκι αριστερά αρκετά εξυπηρετικό και οι κορνίζες σου αρκετά πρωτότυπες.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εκτός από καλή blogger,φτιάχνεις και πολύ όμορφα πράγματα! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρωτότυπες κορνίζες και όμορφες!
    Και τελείως ανοιξιάτικο..πάω και μια βόλτα από το λεξικό..!!
    καλό βράδυ..φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ πρωτότυπη ιδέα οι πλεκτές κορνίζες!!! Μπράβο!! Πανέμορφες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειες οι κορνιζούλες σου!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφες και χαρούμενες οι κορνιζούλες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πρωτότυπες οι κορνίζες σου! Έγιναν πολύ όμορφες... Ευχαριστούμε και για το λεξικό! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λίνα μου πλεκτές κορνίζες δεν έχω ξαναδεί , πανέμορφες είναι , καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ σου πάει το βελονάκι Λίνα μου..
    Όμορφες οι πλεκτές κορνιζούλες και η ίδεα για την χρήση τους μου άρεσε πολύ..
    Φιλάκια πολλά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λίνα μου χαίρομαι που είσαι τόσο δημιουργική και τα προλαβαίνεις όλα και έχεις να κάνεις και με αμς τοις τρελλές! Νάσαι καλά και συμφωνώ με την Marsia, το βελονάκι σου πάει πολύ.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολυ ομορφες οι κορνιζες!!για το λεξικο δεν εχω λογια!!!εισαι υπεροχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να μαι κι εγώ..Σ ευχαριστώ πολυ για την συμμετοχή και την όμορφη ανοιξιάτικη δημιουργία σου.. Πάω να τα βάλω μαζί με τις άλλες..Χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα μου και οι υπόλοιπες συμμετοχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφες οι κορνίζες σου!Το λεξικό θα το δω τώρα!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφες οι κορνίζες με το βελονάκι,σαν ανοιξιάτικα λουλούδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λίνα μου, αν θές να περάσεις απ'το μπλογκ μου-σου έχω ένα βραβειάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Λίνα μου υπέροχα είναι!!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φανταστικές οι πλεκτές κορνιζούλες σου!!!!!! Ευχαριστούμε για το λεξικό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είναι υπέροχες οι κορνιζούλες... Ανυπομονώ να δω το αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πανέμορφες οι κορνίζες σου Λίνα. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πως μου ξέφυγαν τέτοιες ομορφιές!!!!! Η ιδέα κλάπηκε ήδη και θα μπει σε εφαρμογή σύντομα........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ααα έξυπνη ιδέα ο συνδυασμός με τις φωτογραφίες! εγώ ως τώρα τα συνδύαζα με κεντημένα μοτιφάκια. θα δοκιμάσω και τη δική σου πρόταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή