Βραβειάκι από ΤΟ ΠΛΕΧΤΟ ΜΠΙΣΚΟΤΟ!

Τετάρτη 10 Απριλίου 2013


Μόλις έλαβα αυτό το όμορφο βραβειάκι από την Ελένη και το γλυκό της ιστολόγιο "Το Πλεχτό Μπισκότο"!
Σ' ευχαριστώ πολύ, Ελένη!

Τώρα με τη σειρά μου, θα το δώσω σε 5 blog που έχουν λιγότερους από 200 αναγνώστες!
Θα επιλέξω κάποιους νέους φίλους που έχουν τραβήξει την προσοχή και το ενδιαφέρον μου:



1. Τη Σόφη από το "Όσα φέρνει ο νους"
2. Τη Φένια από το "Λίγο απ' όλα τα γούστα"
3. Την Καίτη από το "ergahandmade"
4. Τη Χριστίνα από τις "Neraidodimiourgies" και
5. Την Κυριακή από το "Χειρός Επιχειρήματα".

Καλό βράδυ!

ΥΓ. Όσοι το λάβατε, αν θέλετε στείλτε το κι εσείς σε κάποιο αγαπημένο σας ιστολόγιο με λιγότερους από 200 αναγνώστες!


24 σχόλια:

  1. Με έκανες "κομμάτια"!!!!!!!!!!Με την καλή την έννοια!Χίλια ευχαριστώ για την τόσο θερμή υποδοχή!Τώρα πρέπει με τη σειρά μου να βρω κρίκο σε αυτή την τόσο γλυκιά αλυσίδα!Καλή σου νύχτα (πάω να πανηγυρίσω!!!!)
    Φιλιά κατάμουτραααααα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Πάντα γλυκιά και με φοβερό χιούμορ! Χαίρομαι που σου άρεσε! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Να το χαρείς και να πάρεις και πολλά άλλα ,σου αξιζουν,καλό βράδυ,φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!
      Αν σου πω ότι δεν πέρασες καθόλου από το μυαλό μου για το βραβείο, γιατί ήμουν 1000% σίγουρη ότι έχεις πάνω από 200 αναγνώστες τι θα μου πεις; Μόλις τώρα το παρατήρησα! Αν το είχα προσέξει, σίγουρα θα το έδινα και σ' εσένα!

      Διαγραφή
  4. Λινάκι μου, έχω καιρό να σ'επισκεφθώ! Με όλα αυτά που μου έτυχαν δεν είχα χρόνο να μπώ στα blogs όσο θα ήθελα. Παρακολουθούσα όμως όλες σου τις αναρτήσεις από το κινητό μου. Λάτρεψα την φωτό με τα καυτά αυγά!!!! Τέλεια έγιναν τα πλεκτούλια!!!
    Μου άρεσαν πολύ τα μαξιλαράκια με τα τετραγωνάκια (έχω μερικά της γιαγιάς μου αλλά είναι μονόχρωμα)αλλά και οι κορνιζούλες σου είναι πολύ χαριτωμένες και πρωτότυπες. Πολύ καλή και η συνταγή της σπιτικής πλαστελίνης. Και φυσικά, οι συμβουλές σου για τις ιστοσελίδες μας είναι πολύτιμες. 'Οταν ευκαιρίσω θα προσπαθήσω κι εγώ να διορθώσω κάποια πράγματα στο μπλογκάκι μου.
    Να χαίρεσαι και το βραβειάκι σου!! Κι ευχαριστούμε και για το λεξικό!
    Φιλάκια πολλά και καλό ξημέρωμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου, πόσο χαίρομαι που με παρακολουθείς τόσο τακτικά!
      Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ και σε περιμένω να επανέλθεις δριμύτερη με περισσότερες δημιουργίες!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. λινα μου καλη, οπως σου ξαναειπα, το βραβειο το αξιζεις και με το παραπανω!φιλια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια Λίνα μου με πολλά άλλα γιατί το αξίζεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα συγχαρητήρια μου Λίνα..
    Με τόσες όμορφες και προτότυπες δημιουργίες και με όλη τη βοήθεια που μας προσφέρεις το αξίζεις και με το παραπάνω αυτό το βραβείο..
    Πολλά φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Marsia! Μόλις ανακάλυψα το "Λίγο από μένα"! Ξετρελάθηκα με την εμφάνιση τετράδιο! Τέλειο!

      Διαγραφή
  8. Λινάκι καλημέρα!!!!!!!!! Πανέμορφα αυτά που φτιάχνεις!!!!!! Συγχαρητήρια!! Πραγματικά το αξίζεις το βραβείο!!!!!!!!! Σου εύχομαι κι άλλα πολλά στη ζωή σου.......Φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, Φένια μου, καλή αρχή! Μην ξεχάσεις να πάρεις κι εσύ το βραβείο σου!

      Διαγραφή
    2. Εννοείται δεν το χάνω με τίποτα ...Είναι το πρώτο μου βραβείο!!!!!!!!Το παίρνω τώρα αμέσως....

      Διαγραφή
  9. Λίνα μου συγχαρητήρια για το βραβείο. Το αξίζεις γιατί αυτά που φτιάχνεις είναι πολύ- πολύ όμορφα και γιατί μας μαθαίνεις πολύ χρήσιμα κολπάκια για τα μπλοκ μας. Είσαι πάντα διπλα μας να απαντάς στις απορίες μας. Σε ευχαριστώ πολύ που μου έδωσες το βραβείο. Να ξέρεις με έκανες πολύ χαρούμενη σήμερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι! Το αξίζεις! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια Λίνα μου!!!Σου εύχομαι πολλά ακόμη !!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ειλικρινά αξίζεις χίλια βραβεία για την βοήθεια που τόσο απλόχερα , με χαρά και με ιδιαίτερη με ευγένεια μας δίνεις..Εύχομαι σε πάρα πολλά ακόμη!!Καλημέρα και φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με συγκίνησες με αυτό το βραβειάκι... Φυσικά και θα συνεχίσω την αλυσίδα... Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητηρια για το βραβειακι σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή